Her kan man se at der er kommet kringel stabilisator på samt justerbar stræber og alu. klods til camber vinkel. Bremseslanger fra Godrich.

Her kan man se at begge bagaksler er pænt lige, så der skal nok komme noget negativ camber på.

Gamle alufælge men ikke gamle nok (ca.1972-73) Selv om de har de samme dimentioner som et tidstypisk fælg må de ikke bruges. Design alene gør det. ØV. De er nu solgt

Her ses de øverste wishbones (bærearme) med rosejoints som kan justere camber vinklen på forhjulene.

Her er der lidt rod i række følgen på delene.

Her ses bagenden af chassis

Her lidt af den anden vej!

Her er fortøj med div forbedringer

Alu holder til tandstang og helstål kryds på ratstammen for kontant styretøj. Hurtig tandstang fra Spitfire

Styre kugle er skiftet ud med rosejoints

Tykkere kringelstab. med teflon bøsninger.

Sikkerheds bøjle til kardan hvis den skulle springe.

De rigtige fælge og rigtige dæk, dvs. de er tids typiske for bilens årg. Dæk er Dunlop racing 13"x450 som er det eneste man må køre med i 65.klassen

Her er chassis og undervogn beskrevet