Karossen

Karossen tømt for alt og div. buler rettet ud og ødelagte dele skiftet. Der er ingen rustskader, men masser af store og små buler fra både brug og fra transporten fra USA.
18" dæk som idé for evt. andre fælge størrelser. Reservedels "tapet"
Gæller loddet i. Hjelm er fra en Stag vi købte i UK som reservedele
Den røde bagklap var for dårlig, så en ny blev fremskaffet
Bagklap repareret med gamle underbukser og plastik spartel, og det så faktisk pænt ud ind til man pillede lidt en stålbørste, derfor en ny bagklap
Nye dele til erstatning for de bulede dele.
Der manglede en højre dør på den rust blå så den huggede vi fra den røde fra UK
Den røde fra UK vi købte hjem som donor bil var alt for god til ophug, så min gode gamle Triumph ven Bjarne Kuhrt var helt vild med den så vi handlede. Alle de dele vi skulle bruge til den blå var afmonteret.
Så i gang med det lange sure træk, væk med tektyl og væk med al maling
Fin blankt metal, men langt hjem endnu
Så hjælper det på det, rent metal. Bilen er kommet op i vores "grill stativ" det er bare så dejligt at arbejde på den måde.
Smukke former hun har
Så blev hun helt bar efter mange mange timers arbejde.
Den ene Blå dør der var med er totalt frisk og rustfri som det kan ses her. Skarpe hjørner og kanter over alt . Lækkert.
Et tyndt lag zink spray så det ikke ruster inden den bliver lakkeret
Det er som det kan ses et ½ beskidt arbejde.
Et godt lag grunder
Så blev karossen klar til at komme på hjul rammen
Monteret på hjul rammen
Alle klapper tilpasset
På vej til maler
Ved maler
Hjem fra maler
Samle
Ny "hud"
Instrument brat i samt forrude og andre småting
Fuel regulator
Fandt en TRIUMPH radio i på Ebay
Det store 18" hjul kan ligge der, men er lidt for højt
Drømme nr plade, men desværre optaget. Hvorfor drømme plade? Fordi: Min navn er Jens min dejlige kone hedder Birgitte og je g har nr 007 i DTAK og så har modellen været med i Diamons are fore ever 007 film.