Livet er en Triumph!
Forside
Stag Nyheder
Vitesse 6 opbygning
Chassis / Undervogn
Motor
Kabinen
Karossen.
Links.
Min gæstebog
Byg selv MIN bil.
Garagen
Samling efter lak.
De første forsøg.
Som vi fandt den
Triumph GT6 Racer
salg af lager
Her kan man se at der er kommet kringel stabilisator på samt justerbar stræber og alu. klods til camber vinkel. Bremseslanger fra Godrich.
Her kan man se at begge bagaksler er pænt lige, så der skal nok komme noget negativ camber på.
Gamle alufælge men ikke gamle nok (ca.1972-73) Selv om de har de samme dimentioner som et tidstypisk fælg må de ikke bruges. Design alene gør det. ØV. De er nu solgt
Her ses de øverste wishbones (bærearme) med rosejoints som kan justere camber vinklen på forhjulene.
Her er der lidt rod i række følgen på delene.
Her ses bagenden af chassis
Her lidt af den anden vej!
Her er fortøj med div forbedringer
Alu holder til tandstang og helstål kryds på ratstammen for kontant styretøj. Hurtig tandstang fra Spitfire
Styre kugle er skiftet ud med rosejoints
Tykkere kringelstab. med teflon bøsninger.
Sikkerheds bøjle til kardan hvis den skulle springe.
De rigtige fælge og rigtige dæk, dvs. de er tids typiske for bilens årg. Dæk er Dunlop racing 13"x450 som er det eneste man må køre med i 65.klassen
Her er chassis og undervogn beskrevet
Her kan man se at der er kommet kringel stabilisator på samt justerbar stræber og alu. klods til camber vinkel. Bremseslanger fra Godrich.
0
Her kan man se at begge bagaksler er pænt lige, så der skal nok komme noget negativ camber på.
0
Gamle alufælge men ikke gamle nok (ca.1972-73) Selv om de har de samme dimentioner som et tidstypisk fælg må de ikke bruges. Design alene gør det. ØV. De er nu solgt
0
Her ses de øverste wishbones (bærearme) med rosejoints som kan justere camber vinklen på forhjulene.
0
Her er der lidt rod i række følgen på delene.
0
Her ses bagenden af chassis
0
Her lidt af den anden vej!
0
Her er fortøj med div forbedringer
0
Alu holder til tandstang og helstål kryds på ratstammen for kontant styretøj. Hurtig tandstang fra Spitfire
0
Styre kugle er skiftet ud med rosejoints
0
Tykkere kringelstab. med teflon bøsninger.
0
Sikkerheds bøjle til kardan hvis den skulle springe.
0
De rigtige fælge og rigtige dæk, dvs. de er tids typiske for bilens årg. Dæk er Dunlop racing 13"x450 som er det eneste man må køre med i 65.klassen
0
Mere info
Kan li'
Del siden på Facebook